Wpisz szukane zagadnienie. Wciśnij ESC, aby anulować.

MaMblog

W tym roku Śląsk odwiedziłam już kilka razy i nie dlatego, że mi się tam podoba, ale dlatego, że odbywają są tam świetne spotkania i eventy. Ponad dwa tygodnie temu zagościłyśmy na MaMblog, które odbyło się podczas Targów Artykułów Dziecięcych i Zabawek. Organizatorką całego zamieszania była Ania z bloga Świat według D.N.A. Dwudniowy wypad zaliczamy oczywiście do udanych – było dużo atrakcji zarówno dla rodziców, jak i dzieci, no i spotkałam się z moimi kochanymi blogerkami! :)

Dzień 1

Szczęśliwie zajechałyśmy do Hotelu Szafran, a później ruszyłyśmy do Expo Silesia w Sosnowcu. Tam czekały już na nas uczestniczki spotkania, mega wypasiony tort od Ani ze Słodkiej Krainy Czarów i cała masa atrakcji. Hitem były wielkie, pluszowe, żywe, bajkowe postacie, a sam Olaf skradł i moje serce :) Po raz pierwszy w życiu uczestniczyłam w warsztatach fotografii, które poprowadzili Daria i Adam z Koźliki-Amatography. To małżeństwo ma ogromną pasję do fotografii, a zdjęcia robią rewelacyjne! Niestety nie doczekałam się jeszcze wymarzonego sprzętu, póki co niezmiennie robię zdjęcia telefonem. Jednak jak widać smartfon daje radę ;) Podczas warsztatów dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy, które staram się wcielać w życie.

Kolejnym punktem imprezy były warsztaty cukiernicze poprowadzone przez Chechłacz. Pierwsza moja myśl przed warsztatami to, że będą straszne nudy! Nic bardziej mylnego! Warsztaty były super! Wspólnie z Zuzią dekorowałyśmy nasze babeczki – z masy cukierniczej wycinałyśmy przeróżne kształty – serduszka, motylki i kwiatuszki. Byłam mega zaskoczona, że tak mi się podobało ;)

W międzyczasie dzieciaki bawiły się w kąciku przygotowanym przez markę Patatoy, grały na eko instrumentach, skakały na dmuchańcach, tańczyły pod sceną i korzystały ze wszystkich innych dobrodziejstw, które były przygotowane pod czas targów. Zdecydowanym hitem był piasek kinetyczny, a stoisko Kreatywne Maluchy dostało specjalne wyróżnienie od Blogujących Mam. Wieczorem odbyło się Afterparty – ubaw po pachy i fantastyczna integracja, ale co się działo na afterze pozostanie naszą słodką tajemnicą ;)

Dzień 2

Powiedzmy, że wyspane ale na pewno najedzone wyruszyłyśmy na kolejny dzień Targów. Odwiedziłyśmy każde stoisko, a większość rzeczy bym stamtąd wyniosła. Cudne, polskie marki, urocze ubrania i dodatki. Dzięki uprzejmości Adama, każda rodzina mogła mogła zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. Nasza sesja trwała dosłownie dwie minuty, a zdjęcia wyszły boskie! Wszystkie rodziny możecie zobaczyć na zdjęciu głównym tego wpisu.

Trzy szczęściary, które wybrała moja Zuzia mogły skorzystać z metamorfozy. Sylwia z bloga matczysko.pl zadbała o fryzury, a Ula Jóźwik o piękny makijaż.

Kamila Kozioł przeprowadziła z nami warsztaty na temat poczucia własnej wartości, o którą tak na prawdę należy zadbać już od najmłodszych lat. Po tych warsztatach czuję zdecydowany niedosyt… Mam nadzieję, że z Kamilą się jeszcze kiedyś spotkam. Sale&Pepe Ristorante zadbała o nasze brzuszki, a od Sroki O dostałyśmy porządną dawkę wiedzy na temat filtrów słonecznych.

To był intensywny weekend. Zmęczone i szczęśliwe wróciłyśmy do domu.

Ogromną zaletą prowadzenia bloga są wszelkiego rodzaju spotkania i wyjazdy. Gdyby nie blog nigdy nie poznałabym tylu wspaniałych osób i nie zwiedziłabym pół Polski. Mam ogromne szczęście, że prowadząc swoją stronę, mogę realizować swoje pomysły i się spełniać, a przede wszystkim kocham to, że nic i nikt mnie nie ogranicza.